Ja och så ändrar vi våra planer igen


Vi blev helt slut efter vår 7 kilometers långa skidtur igår med Marlene att vi bestämde oss för att ställa in sundsvallstrippen idag med. Eller ja det kanske mest beror på att vi har så dålig ekonomi att själva resan skulle kosta mer än vad vi skulle kunnat shoppa där, fast skidåkningen var ingen lek den heller precis. Och ps, nu snackar jag självklart om min och Marlenes trassliga inget jobb-ekonomi. Den där Hansen är i en klass för sig!

Istället åker vi med Marlene till stan och försöker fynda något där. Bilden är på hennes mammas bil efter att Marlene hade haft den i ljusdal, så jag hoppas nu att vi kommer lindrigt undan till hudik. Hahaha nej då gumman du är duktig, fast lite rädd är jag nog.


Kommentarer
Anonym

haha äh, bilden är gammal. jag kör som en gud!

2009-03-08 @ 18:08:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0