I will never let you down, never ever

Första dagen på praktiken är nu avklarad, phew vad många nya intryck. Men min handledare Sofia var grymt trevlig och jag slår vad om att jag kommer trivas kanon. Bara jag får lite mer erfarenhet om hur man jobbar bäst med autistiska barn. Mina dagar blir iallafall mellan 08:00 och 14:00 så jag går nog inte in i väggen precis. Men skönt att första dagen är gjord nu, de här 6 veckorna kommer att bli nyttiga men svåra.

Nu har jag fem kartonger i hallen som jag bad mormor fixa till mig. Jag ska nämligen sortera gamla saker jag vill spara och ha med när jag flyttar. Allt ligger slängt i påsar nere i källaren nu... Men det ska bli kul att kolla igenom gamla brev, dagböcker, foton och allt möjligt. Och det skulle vara tråkigt att slarva bort allt sånt, dags för ordning nu!

Snart kommer även min älskling hit, och då får jag kanske äntligen äntligen se Twilight.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0