De sångerna som ingen har hört förr

Men äntligen är det helg, jag riktigt känner hur lugnet sakta kryper fram. Hur roligt det än är på praktiken just nu så blir man väldigt trött, dock är det bara tre veckor plus ett lov kvar nu innan det blir lite skola igen. Och på lovet händer något halvhistoriskt typ, jag ska gå till en frisör och klippa mig! Ja är det inte sjukt så säg. Jag kan inte minnas att jag varit hos en riktig frisör på 3-4 år, bara hos min käre vän Marlene som klippte av mig allt hår sist jag klippte mig. Det blir bara toppning så att håret växer lite fortare tills balen, jag känner mig även skyldig att gå dit innan hon ska fixa balfrisyren.

Men nu ska jag fortsätta att känna in fredagen, ska hoppa in i duschen nu. Även att min bikini från nelly.com anlände idag, den passade perfekt. Ikväll blir det mys med baby :)


Kommentarer
Marlene

Förra gången var också bara en toppning :P

2009-03-27 @ 16:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0