Bara blandar ut sin tid med lite te

Så var helgen slut och jag är inte ett dugg piggare eller friskare. Eller visst är jag på bättringsvägen, men jag är fortfarande inte helt hundra. Får se hur jag mår imorgon.

Idag fyllde som sagt svärmor år så det blev massa godsaker och chill hela dagen. Och nu är jag hemma utan min älskling, gissa om jag kommer ha svårt att somna sen. Fast efter att ha sovit några nätter i hans otroligt trånga säng kanske det känns lyxigt med en 140's för sig själv. Har även Hansens gamla snygga långkallingar på mig, blir brare!

Men nu tänkte jag krypa ner i sängen, kanske letar fram en klassisk film att somna till eller dyker ner i korsordstidningen. Hahahaha jag har då verkligen gått och blivit ett korsordsfreak, gubben min också. Men man blir faktiskt sjukt allmänbildad samtidigt som det är roligt, hur bra som helst ju. Men nu lockar sängen, hoppas jag sover gott...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0