Baby io darei la vita, la mia vita

Här sitter jag, klockan är snart 07:50 och jag är helt påklädd och sminkad. Det var meningen att jag skulle på praktiken imorse, men jag kan bara inte. Jag är inte frisk, och det gick inte att spela märkte jag. Snoret bara rinner ännu och halsen/rösten vill inte hänga med, jag får vara hemma och friskna till tills imorgon. Jag får jobba ikapp.

Vad gör jag nu då, såhär tidigt på morgonen då jag är påklädd och allt? Det får nog bli soffan en sväng och piggna till lite, sen har jag ju ett rum som borde få sig en omgång eftersom det inte blev någe städ igårkväll. Hoppas att jag orkar dona lite sen, för det behövs verkligen kan jag lova. Annars vet jag inte vad jag tar mig till, har mest bara legat i 4 dagar nu känns det som. Ikväll kommer iallafall min älskling hit och sover, som jag har längtat efter honom nu dom här två dagarna. Men ibland behövs nog det med...

Men nu blir det soffan ett litet tag, sen ska jag riktigt tvinga mig själv att göra lite nytta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0