Alla bilder som jag ser framför mig


Min älskling åkte in på akuten igår, han har ju opererat någoning i vaderna förra veckan och nu hade det svällt upp och han fick ont och feber. Men himla tur att svärmor min har uppdaterat mig med sms hela dagen. Och efter att jag slutade praktiken klockan 14:00 ringde jag till svärdaddy som mötte mig och vi gick till sjukhuset och hälsade på honom.

Så min eftermiddag har jag spenderat på akuten, synd att Hansen måste stanna där inatt med. Det är så ensamt att somna utan honom... Men jag får fan tänka positivt, imorgon är det helg och jag har avklarat en vecka av den sex veckor långa praktiken.

Min kväll blir lugn, kanske att jag tar en promenad. Sen ska jag sova tidigt, jävla skönt.
Annars har jag inget att skriva, bara att jag känner mig så himla otillräcklig och... dålig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0