Trött, sliten och pizzasugen

Jäklar i helvete vad jag är sliten nu. Men så går det om man ska ligga på topp. Jag hade det iallafall väldans trevligt hemma hos Kristoffer med god grillmat och härligt folk igår på midsommar. Dock slutade det rätt tidigt i sängen med spyhink för min del, men jag var ju inte ensam om den saken hahahohohihi.

Imorse var jag otroligt trött och det var sjukt svårt att ta sig upp. När vi kom hem till älsklingen idag så la jag mig och sov några timmar till. Är fortfarande döslut och fett sugen på pizza! Tur för mig att jag och Hansen alldeles strax ska iväg och käka det. Ja annars vettefan hur jag ska lyckas kunna återställa mig.

Resten av dagen spenderas garanterat i sängen med några filmer och säkert lite mer flöt. Och vilken lycka det var då jag insåg att det faktiskt inte är söndag idag, utan bara lördag. Men nu vankas det pizza!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0