Studenten och studentbalen




Och nu är allt liksom över. Jag har miljontals känslor inom mig, och jag kommer inte att kunna förklara hur det känns på ett bra tag. Just nu är jag bara oförstående, glad och sjukt trött. Även att jag började jobba på Hudiksvalls Bostäder idag, 07:00 till 16:00 varje dag är jag icke van vid. Kommer bli utbränd ju.

Så nu tänkte jag och min kära kusin Frida ta bussen till mormor och chilla järnet. Bada och bara mysa, kan också lova att jag sover innan 22:00 ikväll. Imorgon är en ny arbetsdag. Har känslan av att det inte blir så mycket dator för min del framöver. Det är bra, bara det att man missar så mycket. Hahaha lol.

Bilder från studenten och balen finns på facebook just nu, titta gärna : http://www.facebook.com/album.php?aid=83831&id=575899502&l=8cc75b9878


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0