Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Idag har det varit en trög dag på jobbet, men klockan 15:00 kom älsklingen dit och det resulterade i att jag fick sluta tidigare. Det gjorde mig på sjukt bra humör eftersom jag då slapp åka buss från jobbet till Hudik och sen vidare till Via. Ja, jag blev så glad att jag fick energi till att städa, fixa iordning disken och vattna blommorna utan gnäll. Och än så länge lever alla Karins blommor och huset står kvar, pheeeew.

Även att en av mina löner kom idag. 14 dagars arbete och 10.307 kronor rätt in på kontot, det känns förjävla gött. På måndag kommer den andra juli-lönen från där jag jobbar just nu. Detta känns lite farligt då jag är en person som inte kan hålla i pengar. Men jag ska se till att lägga undan rätt mycket på mina sparkonton fort som bara fan. Och gubben min ser nog till att jag inte handlar något onödigt, 100% säker.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan (jag har blivit beroende) och sedan läsa/mysa/sova med älsklingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0