You must not know about me

Jag har egentligen varken tid eller lust att skriva nu, men tydligen gör jag det endå. Det mesta är väldans bra nu, förutom skolan och allt vad läxor innebär. Det suger så hårt.

Jag har färgat håret idag, fan vad rött och fult det blev. Och nu efter en varm dusch ligger min fina i sängen och myser, jag ska snart krypa ner jag med innan vi ska åka hem till honom för att sova. Imorgon blir en bra dag, även fast jag måste kliva upp tidigt. Nej, men nu vill jag mysa lite och pussa på världens finaste Mattias Hansen <3



Kommentarer
petra

Jag ¨får psyk på ewa!!! vadfan ska vi göra den där skiten nu för!?!?!?!?!? börde vi inte satsa på nationella!?!?! wtf. nu vart jag upprörd.

2009-01-21 @ 21:37:17
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0