Yes you are the sunshine of my life


Vad skönt, nu har jag fått pencillin mot urinvägsinfektionen. Och jag överlevde även åkturen med Marlene trots vår fina fastkörning. Det tog oss cirka 20 minuter att gräva fram och knuffa igång bilen, sen fick vi backa ner för hela backen. Men loss kom vi allt, utan grabbhjälp. Allt tack vare Marlenes starka muskler och mina backningsskills!

Idag fick jag träffa min lillebror också. Jag ser ju honom inte allt för ofta nuförtiden eftersom han bokstavligt talat bor i Delsbo med Frida, så det var lite trevligt. Jag, Frida och båda Mattiasarna tog en omgång yatzy. Sen blev det en promenad och lite hockeymys med fika. Nyss har jag duschat och ska snart krypa ner och sleepa soett.

Imorgon vankas psykosocialt prov och en äckligt dryg skoldag. Men sen är det äntligen helg, hoppas på mycket fotboll och mys med min älskling. Och jävligt mycket sömn...


Kommentarer
marlene

haha. det där fixade vi fint (;

2009-01-29 @ 22:39:58
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0