Would you cry if you saw me cryin'?

Idag är en jobbig dag då jag tänker alldeles för mycket. Bäst att jag springer över till Carolin och fikar lite. Sen får vi se vad denna kväll bjuder på, imorse kändes det som att det skulle behöva bjudas på jävligt mycket sömn! Skolan säger att jag borde plugga.

Jag måste få lätta mitt hjärta på iallafall EN sak. Fan vad jag ogillar fjortisar. Det måste seriöst vara jättejobbit att vara mellan 13 och 15 år idag och "försöka passa in" och vara den som alla vill ha. Älskar dig hit och älskar dig dit. Ena dagen är någon en fittig slamphora som kan dra åt helvete, andra dagen min kompis/syster/fru/whatever. Det måste ju vara jobbigt att hålla reda på alla sina systrar och fruar där ute? Jag lider med alla som får lida på grund av en 14-åring, och jag blir jävligt less på coola tjejer som uppför sig som skitungar och sårar andra. Speciellt när det är någon jag älskar...

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jag känner mig onödigt tankespridd. Blää.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0