When you just let your heart win


Vilken värdelös skoldag. Jag sjukanmälde mig trots att jag var på skolan, bara för att jag inte orkade gå på de två första lektionerna. Men engelska B mellan 14:00 och 16:00 orkade jag gå på även fast jag var sjukamäld? Jag känner nog fortfarande inte mig själv riktigt, jag jobbar på't ett tag till. Haha, en vacker dag kanske det händer! Jag hoppas :p

Efter skolan fick jag mat hos mormor och nyss har jag skjutsat mamma och pappa m.fl till en 40-årsfest. Lillebror och Frida är i delsbo hos henne, så ni kan ju gissa om jag är ensam eller ensam...

Men vilken jädrans tur att jag ska åka och hämta världens bästa Mattias Östergård-Hansen strax! Och då jävlar blir det tårtbakning som aldrig förr (om vi inte är lata och köper en färdig förstås). Sen blir det mys bara, hoppas att brorsan inte tog med sig GH.

Du är världens finaste baby!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0