This is the first day of my life

Jo men visst du. Jag och Hansen drog till stan, köpte godis och chillade till Sagan om de två tornen. Precis så som mitt nyårslöfte inte lyder... Men precis som min smarta baby sa, "man kan ju inte börja sådär direkt dagen efter!"

Idag efter det att jag smekte sönder baby på GH (jag kommer att leva länge på detdär) så åkte jag till stan med Emilia och Marlene. Längesedan nu det tycker jag.

Köpte den där adidas-tröjan jag velat ha för 699 :- så nu är jag glad. Och även lite fattigare. Köpte också en klocka, en adidas-parfym och litta troser. Precis vad jag behöver säger vi. Men nu ska jag nog ta och spara lite päningar, tills vidare bara.

Nu blir det lite mys till Sagan om konungens återkomst, jag tror visst en liten lätt hybbe infunnit sig. Sen hoppas jag att baby kommer inatt. Synd att brorsan tagit med sig GH.

Jag orkar inte dig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0