Och jag har lärt mig vad som är bättre

och vad som är sämre

Lördag, klockan är snart 12:30 och jag sitter här helt icke påklädd hemma hos älsklingen. Det är ingen annan än jag hemma i det här jättehuset och det ligger ju inte dåligt långt inne i skogen precis... Men om man lyssnar på Krunegård så går det kanon.

Var innen en sväng på glysiscupen igår, vi får se om jag och Hansen åker in och kikar en sväng idag med. Måsta åka till mormor igår för att pissa, jag ville inte så gärna sitta där och trycka med min urinvägsinfektion ju. Annars blir det bara chillning som gäller idag. Måste även in på apoteket och hämta annan pencillin, jag hatar fan puppor ibland.

Men nu ska jag kanske leta lite frukost, sen låsa om mig och åka hem en sväng. Sen kommer han, världens underbaraste. Jag är så jävla lycklig för vissa val jag gjort i livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0