Och egentligen så är det okej med mig


Klockan är nu lite efter 11:00 och jag sitter här med världens godaste frukost nästan, vaniljyoghurt med äpple och kanel. Egentligen borde jag även dricka tranbärsjuice till mot min förbannade urinvägsinfektion, men det är inte så lätt när det inte finns hemma.

Jag har fått tid på hälsocentralen klockan 13:15 så om ett tag ska jag dra mig in mot stan, är hemma från skolan idag. Det känns inte fräscht att springa på toaletten hundra gånger och pissa blod, dessutom känner jag mig skapligt yr och down. Men i detta nu fick jag ett glatt besked: Marlene har tagit körkort typ exakt nu. Fan vad härligt, så nu vet jag vem som ska få hämta mig i stan! Grattis underbaraste du, you are the best.

Annars blir det till att plugga idag tror jag, tänkte även hinna med en promenix. Vi får väl se vad kvällen bjussar på och om jag ens överlever efter åkturen med Marlene ;) 
Nu ska jag hälsa på farmor och farfar innan jag ska lämna in mitt pissprov till läkarna...



Kommentarer
marlene

haha bäst dag :)

2009-01-29 @ 22:42:21
URL: http://maarlenepersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0