Jag skyndar mig långsamt iväg


Jag skulle aldrig ha nämn något om magsjuka i förra inlägget... Det blir som en slags förbannelse eller vad man ska säga. Inatt har jag inte sovit många timmar, och min stackars älskling låg också vaken och lyssnade till mitt jag-mår-illa-gnäll. Men mycket riktigt, vem var det som låg i toaletten klockan 05:00 och spydde imorse då? Jag som verkligen hatar att spy. Fast jag är väl inte mer värd att slippa än nån annan :P

Jag mår fortfarande rätt illa, men jag har inte fått upp någe mer. Tur är väl det, för ikväll vankas det en favorit i repris hemma hos Mårten som på bilden. Hoppas att jag orkar dra på mig några kläder och pallra mig iväg, för jag älskar verkligen att umgås med dom människorna. Och tänk bara hur bra veckan i Bulgarien kommer bli, craze!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0