Happy new year, happy new year


Jag måste säga att jag tycker att vår nyårsfest blev lyckad. Inget gick sönder och jag tror och hoppas att de flesta hade roligt. Dock finns det idioter, det vet vi alla. Men om man bortser från dem så blev allt bra! Och jag missade inte 12-slaget i år, det var bra.

Jag tror att vi var runt 150 pers då vi var som flest. Och städningen dagen efter var inte att leka med. Champagne och gud vet vad på golvet... Vi lekte Askungen och låg på knäna och skrubbade. Tack och lov blev vi klara. Tack tjejer för att vi gjorde det här, och tack alla som kom och var på bra humör! Och tack min baby för du bara finns <3

Hoppas att Johanna skickar lite fler bilder snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0