För du är det allra finaste jag vet


Blev hemma från skolan imorse, känner hur ångesten kryper fram i kroppen nu. Precis som det är med det mesta. Jag måste verkligen ta tag i saker nu, för det här går inte.

Har myst film med baby idag bara, nyss åkte han hem och jag tänkte ta en promenad nu. Men först öppnade jag ett paket, de finaste örhängena. Tack världens bästa, du är verkligen underbar. Kan inte beskriva hur glad jag är över att du vill vara med mig!

Dags att klä på sig kanske, med lite musik och varma kläder så kan jag nog gå ut. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag känner mig som ett hopplöst fall. Men plugga borde jag kanske göra... Eller lite allmänt städ/fix/plock bara, sånt som är både roligt och jobbigt samtidigt som det får en på bättre humör. Så får det nog bli, sen sova tidigt.

Det känns sjukt att du vill vara med mig, du som är bäst på alla sätt och vis <3


Kommentarer
Petra

naaaaw! Ibland får man vara hemma! :)

2009-01-14 @ 17:36:32
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0