Du är resan som jag velat ska ta fart


Om du frågar mig vad klockan är då den är runt 11-tiden får du nog inget svar, hehehe.

Måndag och en ny skolvecka, jag känner mig mindre pepp än vanligt. Det är förstås aldrig bra, men på något sätt så kan jag se ljuset (helgen) lite svagt långt där borta,
och nog ska jag orka leva dessa fyra dagar. Annars är det bra nog illa ute med mig va.

Innan jag skriver något annat vill jag ge en puss till mina klasskompisar. Hoppas ni känner ironin... När jag och Hansen var borta från skolan satte dom gulliga änglarna in oss i mvg-gruppen i svenska arbetet, som så vackert ska handla om upplysningen och romantiken. Och det innebär att vi ska hålla en 45-60 minuters lektion om detta, på mvg-nivå. Jag hoppas ni förstår hur taggad jag är inför detta. Men med tur så går det.

Slut på skolprat.
Hmm, nyss åt jag. Okeeej... Nyss spelade jag guitar hero med lillebror. Jahaaa... Snart ska jag och mamma skjutsa honom till Delsbo innan vi ska baka. Nej men guuuuud... Vilket intressant liv, jag tror jag måste hitta en lagomt bra hobby som ger mig livslust.

Men sen kommer hjärtat iallafall hit, hoppas han ger mig lite annan slags lust.
Att plugga :D


Kommentarer
Petra

Jag har inget med att göra med att ni är i mvg-gruppen! LOVAR!

2009-01-19 @ 17:32:35
URL: http://petrahh.blogg.se/
Sarra

Haha, jag kan tänka mig att Mårten + Jimmy m.fl är anledningen till det :P

2009-01-20 @ 16:55:54
URL: http://sarasaharan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0