Det var skönt med ett dåligt val

På min lediga dag har jag hunnit göra rätt mycket. Jag vaknade klockan 07:00 och konstaterade en mysig urinvägsinfektion. Det är inte chill och det känns förjävligt att pissa blod samtidigt med all denna pain. Senare på morgonen klev jag och hjärtat upp och åt frukost, sen kände jag hur shoppingfingrarna kliade mer än pluggfingrarna.
 
Klockan 11:50 träffade vi kusin Fridis och åkte till stan. Där gick vi bara runt och kikade på den urplockade rean innan vi käkade lunch på Hot Chili. Fätt mätt man blev då alltså.

Sen tog vi bussen hem till mormor och degade bara. Sen bestämde jag och Hansen oss för att åka tillbaka till stan runt 17:00 medan Frida skulle träna. Lyckades hitta en kofta för 49 kronor, sen åkte vi hem till forsa igen med mostra min. Just ja, nu höll jag på att smussla med viktig information hörrni... jag köpte en adressbok idag också. Rätt vuxet.

Nu på kvällen har jag och baby lirat yatzy och sen fotboll ute på gatan. Olé, jag gjorde några eleganta tunnlar på honom! Efter det tog vi en mycket skön och bra promenad :)

Ska väl också berätta för världen att min älskade baby lyckades slå yatzy på första kastet igår, grattis på honom. Jag är verkligen sååå glad för hans skull, utan ironi också.

Nej nu ska jag förska sova ensam, jag tycker fan inte om det. Inte urinvägsinfektion heller. Hoppas jag lyckas få en tid hos hälsocentralen imorgon. Det brukar vara lönlöst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0