Det var någonting som har blivit jag


Mamma provade sushi i helgen och trodde att jag skulle gilla det, jag vill våga testa.

När man har körkort, förmågan att kunna tjata till sig familjens enda bil då och då samt en vän som oftast kör bil till skolan blir man jävligt bekväm. Och efter en dag som denna då jag varit tvungen att åka buss både till och från skolan kan jag utan tvekan berätta för er att jag hatar att åka buss, det är så besvärligt motför att åka bil. Massa störande människor som bara snackar skit och luktar puppa. Man får ju fan huvudvärk!

Men en bra sak är att jag ha hittat mitt busskort. Jag kom på idag att jag la det på ett ställe där jag skulle komma ihåg att jag la det, men gjorde jag det sen? Nähähähädu.

Nu ska jag äta, sen fixa och dona lite. Men som det känns nu så kan det bli en tupplur också, måste samla alla tänkbara krafter till nationella provet i engelska B imorgon. Skulle inte vara skönt att faila på det inte, men så kan det mycket väl bli... Mina engelska skills är inte de bästa precis och inte motivationen till att förbreda mig heller.

Det löser sig. Det är fan det bästa uttrycket som finns egentligen. Saknar my love nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0