Dagen före den roliga dagen

Tillbaka till verkligenheten imorgon...

Sitter hemma hos Hansen nu, han är på badhuset tror jag. Dom som har badverksamhet började redan idag, så lite skönt var det väl att kunna ligga kvar här i sängen när han åkte imorse, hähä. Så skönt att jag sov till klockan 13:12 till och med.

Fast nu när jag sitter här och inser att det är två timmar tills han kommer hem så vet jag väl inte om det var värt det... Jag börjar få lite tråkigt, undra om jag ska lira litta GH eller försöka somna om. Fast nej fan heller, då kommer jag ju inte kunna somna ikväll.

Men förutom att skolan börjar imorgon känns det mesta grymt. Och idag ska jag plocka ner julsakerna vilket också känns förjävla bra. Ingen vet, men jag verkligen älskar när man har tagit bort julsakerna och allt det vanliga kommer upp i fönstren osv. Det blir grymmaste känslan ever. Fast jag har då aldrig sagt att jag är speciellt normal heller ;p

Nej men GH tills baby kommer hem var det ja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0