I'm still too tired to care about it


Sitter nu och funderar på massor av olika saker jag verkligen måste bättra mig på. Själklart det gamla vanliga att "jag ska äta nyttigare och röra mig mer". Men det finns fler saker, tro mig. Jag måste lära mig att inte tvätta svart och vitt tilsammans på 60 grader, lära mig att skriva mitt namn snyggt, försöka förstå att jag blir gladare av friskluft och inse att det inte är mer än rätt att jag plockar undan det jag har använt.

Men mest av allt borde jag förbättra mitt humör och mitt beteende här hemma. Det är egentligen sjukt hur mina familjemedlemmar orkar står ut med mig och mina touretts-anfall. Jag måste helt enkelt bli snällare... Eller iallafall försöka att med 3 djupa andetag acceptera att mamma undrar om jag kan hjälpa henne med någonting. Utan att bli helt crazy och skrika till henne vilken jävla kärring hon är. Det känns lite omoget faktiskt eftersom jag är 18 år och har passerat fjortistiden, och inte är det speciellt snällt heller. Nu får jag fan jobba och andas många gånger om det ska bli någon förbättring!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0