Back in the days


Helt plötsligt insåg jag hur skönt det egentligen skulle vara med lite sommar. Gud vad konstigt att jag insåg det. Ja jag menar, det som är så kallt och jävligt ute nu liksom...

Nej men seriöst, hoppas att det går fort som fan tills vi får lite sol och värme. Men då funkar det inte att springa mellan sodastreamen och kylskåpet (i hopp om att hitta dackås-tårta kanske typ) och sedan tro att man kan bada och sola som vilket fetto som helst hela sommaren. Så nu längtar jag efter lite motivation dårå, och efter sommaren!

Dock är jag nervös inför allt som ska hända, eller ja, jag antar att det är studenten och balen mest. På tisdag ska jag iallafall fixa balklänningen. Jag tror att den blir olivfärgad.

Dags att sova nu, jag ska sova utan min baby inatt och det kommer nog att kännas ensamt. Men hård som man är så går det nog bra. Tur för mig att jag är trött alltså.

PS, fan vad trist att skolan börjat igen. DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0