And I never want to see you unhappy


Efter en degig dag som denna (jag har bara legat i sängen och myst med baby, ätit och druckit typ 100 L vatten) så kan jag lova att jag längtar tillbaka just till stället på bilden. Åretoppen... Och förhoppningsvis ska vi åka dit på nästa lov, om det nu inte blir så att mamma får för sig att vilja åka till Idre på påsklovet istället. Ja hon kan ju få sina infall.
 
Hur som helst så känns det som att det måste hända något snart. Jag blir tokig av att jag aldrig kommer ut och typ... kanske... liksom... ja... rör på mig. Mitt nya liv skulle ju ha börjat för längesen, men än har jag inte sett skymten av det ens. Knepigt det där.

Nej nu känner jag mig törstig igen, ska släpa mig ner och dricka lite water sen lägga mig i soffan och välja en bra film. Kan inte hjälpa att jag är så trött, det bara blir så när man under hela lovet bara degade sönt. Kanske att det vore läge för en förändring imorgon?

Om det är fel att älska dig så vill jag inte ha rätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0