You've got a smile that could light up


Om ni är sugen att spendera lite pengar och samtidigt vill få ut något riktigt bra för dem, så tycker jag att ni ska köpa en spikmatta. Och vad är det som är så jäkla bra med en spikmatta då? Jag tvivlade grymt mycket på att den skulle vara värd sina 600 :- och att det skulle vara skönt. Och jag kunde inte fatta att det kunde vara nyttigt på en fläck alls.

"Med Shaktimattan frisätts mängder av endorfiner. Även må-bra och lyckohormoner som ger kroppen vila och återhämtning. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt. Spikmattan ökar blodcirkulationen och din syreupptagning. Man kan använda den vid stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk och mycket mera."

Från början när man ligger på den tycker jag att det är sjukt obehagligt, det sticks i hela kroppen och man tänker att det aldrig kommer att kunna bli skönt. Men om du ger det 3 minuter så händer något. Det sprids en värme i hela kroppen om man känner hur blodet pulserar. Man känner knappt att man ligger på 6000 piggar. Det är rätt sjukt det.

Det är sjukt många människor som använder denna matta och som är hur nöjda som helst. Det är till och med folk som går ner i vikt av denna matta, för den ökar all din cirkulation och välbefinnande så mycket. KÖP DEN! Men nu ska jag gå till skolan snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0