Your name is the splinter inside me

Bra dag, sådär lagomt lugn men fortfarande inte händelselös. Efter skolan blev det en sväng på stan, sen tog jag bussen hem. Efter ett tag kom min efterlängtade älskling hit också. Jag är glad att jag stannar hemma från fjällen med dig hjärtat, även om det säkert vore kul att åka. Men nu är det slut på fjällstjatet, längtar till alla hjärtans dag nu.

Nu sitter jag nere i vardagsrummet. Hansen, mamma och pappa sitter och kollar på hockey medan jag tröttnade lite och sitter här. Om några minuter ska jag och baby åka hem till honom och sova. Imorgon blir en jobbig dag, jag hatar fredagar. Låt det gå fort.

Men nu måste vi nog åka, haej haej.


Kommentarer
Petra

Du gjorde nog rätt val, för din del :)

Vi saknar dig/er!



Ha en bra alla <3.dag! :)

2009-02-13 @ 23:26:19
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0