You are a part of everything I do

Gårkvällen blev förbannat lugn och skön. Tidigare på kvällen lånade jag farmor och farfars bil och åkte till Delsbo med hjärtat mitt. Vi åkte till brorsan och Frida som bjöd på kaffe i hennes mysiga lägenhet, jag vill också flytta! Sen åkte vi hem i det läskiga vädret. Tycker synd om Hansen som var rädd hela vägen hem då han tyckte att jag körde som ett as, hahaha. Ni skulle hört vilken lättnadssuck han drog när vi kom hem...

Imorse vaknade vi pigga och utvilade klockan 10:00, då blev det en dusch och lite frukost. Sen har vi varit inne i stan en sväng och kikat, och sen åkte vi och handlade
lite mat hem hit. Chirre och dipp också, dock inget godis. Men jag får försöka överleva.

Även att vi har spelat tusen omgångar yatzy. Hansen tycker det känns mindre hemsk att förlora mot mig då eftersom det bara är ett turspel säger han. Gullig kille. Men nu har han åkt och jobbat en sväng och jag har bett honom tagit med TP hit sen, då blir det match kan jag löva. Fast känner jag honom rätt så "glömmer" han det. Men jag hoppas!

Längtar redan tills han kommer igen, men inte bara för att jag ska spöa honom i TP :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0