Was looking for a place to hide away

Nu har jag varit väldigt offline i några dagar, men det har inte funnits tid eller ork för att skriva. Jag har haft feber i två dagar men varit på skolan trots det. Allt för att kunna göra klart svenskaredovisningen... Nu jäklar måste den bli bra, annars avlider jag nog.

Idag är jag dock hemma, fast jag borde verkligen vara i skolan. Jag har ingen feber längre, men efter två dagar känner man ju sig som en slö pensionär i kroppen och som en hög psykounge i huvudet. Och min hals vill jag döda nu. Jag har ju inte ens några halsmandlar så det kan inte vara halsfluss. Men "väggarna" i halsen sitter ihop och jag får knappt någon luft nu. Kanske bäst att höra av sig till hälsocentralen. Gör mig frisk!

Nu ska jag sluta wajna, jag borde istället fräscha till mig lite och göra någon nytta om jag orkar. Fast jag behöver kroppsvärmen från min älskling känner jag. Det gör mig lugn, glad, varm och får mig att glömma allt som är dåligt. Älskade Mattias Hansen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0