Veckans mål

Förra veckans mål gick riktigt åt helvete, efter att ha legat på spikmattan 3 gånger blev jag ju riktigt sjuk med feber och halsont. Eftersom blodcirkulationen ökar någor enormt när man ligger på den så tror jag att det var det som utbröt sjukan. Precis lika som att man inte ska bli masserad när man börjar bli sjuk... Dock har det gått ganska bra med maten, äter så att jag håller mig pigg trots att jag är sjuk. Så jag failade fan inte helt.

Veckans mål blir först och främst att sköta pencillinen och absolut inte glömma/hoppa över. Jag måste bli frisk den här veckan. Ska äta frukt varje dag så jag får i mig vitaminer. Det behöver jag verkligen denna helvetesvecka, det blir fan ett mål att klara sig igenom den också. Längtar till lovet, det ska bli så skönt. Sen praktik i sex veckor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0