When you are too in love to let it go

Gudars vilken härlig massage jag bjöds på igår av mammas kompis. Det var behöligt och skönt som fan, hoppas det blir fler gånger. Senare på kvällen åkte jag och min älskling hem i kylan till honom och duschade varmt och somnade. När vi gick till bussen imorse var det 21 minusgrader, lite för kallt faktiskt enligt mig. Men snart är det över!

Nu ska jag ta en dusch och försöka plugga lite. Men jag kommer antagligen inte kunna koncentrera mig, jag tänker hela tiden på hur jag ska göra i helgen. Ska jag vara hemma eller åka till fjällen med mina kompisar? Jag blir galen. Men jag hoppas att jag väljer det bästa, vill inte göra någon ledsen precis. Men samtidigt borde man kanske lyssna mer på sig själv ibland? Göra sådant som man verkligen vill och som får en att må bra? Tänk om man kunde vara på two places at once. Det här blir inte ett roligt val...

jävlaskit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0