The same old moves for a new romance

Imorse var det en såndär dag då jag lätt kunnat betalat sjukt mycket pengar för att bara få ligga kvar och mysa med baby utan konsekvenser. Fast undra när jag inte har sånna dagar? Men hur som helst så tog vi oss båda upp ur sängen. Jag hade lektion mellan 09:30 och 12:00 så jag är redan hemma. Hansen har badutbildning och kommer hit runt 16:30. Det är najz att han har sin dator här, den är ju aningen bättre än min ;)

Under tiden jag väntar ska jag in en sväng till stan med Marlene, sen tänkte jag försöka göra lite historiauppgifter åt Hansen. Sen får vi se hur kvällen blir, jag hoppas att baby vill följa med ut och springa. Eller åtminstånde ta en promenad då. Imorgon är det nationellt prov i engelska B igen, jag är verkligen grymt laddad och peppad och allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0