The dreams really come true, they do


Klockan ringde 06:00 och jag klev upp i tron om att jag skulle åka till skolan 08:00 och plugga lite innan vi börjar, men tji fick jag. Min käre skjuts till skolan ville ta sovmorgon till 09:30 då vi egentligen börjar, så här sitter jag helt ready och bara väntar. Borde kanske plugga hemma? Ja men det är ju såklart att jag borde, men det orkar jag inte.

Kort skoldag, klockan 12:00 ska jag nog ner på stan en sväng och kika runt innan jag åker hem. Sen får vi se vad resten av dagen bjössar på. My love är sjuk och jag saknar honom redan efter en dag, inte nå kul det inte. Jag får väl be till gud att han är frisk och orkar vara med mig på lördagen. Annars tror jag att jag _springer_ gråtande till fjälls!

Fan det dröjer fortfarande tills Jimmy hämtar upp mig, ska jag plugga lite ändå kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0