Så blev det äntligen sportlov också

Idag var jag och älsklingen hemma från skolan, men vi åkte in till stan en sväng. Det var strålande sol och vi träffade Mårten. Och efter ett tag åkte vi hem hit till Hansen,
vi klädde på oss och tog en sväng för att leta en pulkapacke. Dock failade vi, så vi tog sparken och åkte en sväng. Mysigt det också såhär när lovet precis börjat, underbart.

Annars har vi gjort lite allt möjligt idag. Ätit tacos, spelat yatzy, spelat piano, spelat guitar hero och sovit en stund. Senare ikväll ska vi till våra kära klasskamrater som ska festa hos Algot, blir nog trevligt. Fast det blir alkoholfritt för min och älsklingens del, vi käkar ju penicillin fortfarande. Men jag är glad ändå, längtar inte efter alkohol precis...

Och igen, äntligen äntligen äntligen är sportlovet här. Ingen skola för ens i maj för min del, hur underbart låter inte det? Jag ska njuta varenda sekund av lovet och praktiken, sen ska jag orka ge järnet de fyra sista veckorna. Sen är man fri, gud vad läskigt.


Kommentarer
perra

d3et är kul att ni är här :)

2009-02-27 @ 23:41:08
URL: http://petrahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0