Och du lyser som en fyr i natten

Det var längesedan jag vaknade med migrän, men imorse var det min tur. Eller otur kanske man säger. Jag låg kvar hemma hos älsklingen och sov sov sov, han kom hem strax före 13:00 och då hade jag nästan just klivit upp. Men med all denna sömn så var migränen tack och lov borta. Bara lite "vanlig" huvudvärk kvar nu, men det blir bättre.

Han skjutsade hem mig och jag tog en promenad med Carolin, fan vad härligt det är att vara ute nu när det bara är några få minusgrader. Det känns lite som vår, jag längtar.

Nu ska jag göra lite nytta innan min älskling kommer igen, sen får vi se vad vi hittar på ikväll. Imorgon blir det iallafall semlor hemma hos mormor som fyller år snart, sen ska jag och min baby laga mat och bada bubbelbad hemma hos honom. Åh, det blir myspys!

Fredag den trettonde idag också, hoppas vi alla överlever!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0