Och det verkar som att allting är okej


Trots att jag hatar söndagar har den här dagen varit helt okej. Det blev en sväng in på glysiscupen, och resten av dagen har jag varit hemma hos Marlene med henne och Erica. Jag har inte rört en fena i onödan... Pappa fick till och med åka de 800 metrarna med bil och hämta mig, inte så bra det Sara. Men på helgerna får man vila har jag hört.

Jag hade förbrett mig på en ensam och kall natt utan Hansen, men nyss ringde han och gjorde mig happy. Nu blir det inte lika jobbigt att somna vetandes att det är skola imorgon eftersom han kommer hit snart. Det finns inget bättre än att somna med dig.

Fan vad det finns människor som är något så grymt patetiska. Hoppas ni hittar en väg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0