Med dig, ja det är allt jag behöver nu


Hjälp vilken dryg skoldag jag haft även fast den bara innehöll två lektioner, det känns att huvudet börjar smyg-ställa in sig på sportlov. När jag äntligen kom hem från skolan hade jag en sprängande huvudvärk, försökte bota den nyss med en promenad. Trodde fan att den fina solen som var på väg ned och lite friskluft skulle göra susen, men interå.

Ska prova med en varm dusch nu och lite blodpudding sen. Hualigen vad jag verkligen hatade blodpudding förut, men nu tycker jag att det är rätt gott faktiskt. Har kanske med åldern att göra... För även jag är ju inne på mitt 19:e levnadsår ifall ni inte märkt något på mitt mogna beteende ännu. Hehehe. Nej uscha, nu ska jag sluta prata åldrar.

Men dags att duscha, sen inväntas min efterlängtade älskling och massor av skitplugg. Blandade känslor där alltså. Fast allt det dåliga vägs upp när baby kommer, förjäkla bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0