Jag vet vad som måste göras

Nu sitter jag nere i köket mitt emot min hårt pluggande baby. Gud vad duktig han är. Och jag sitter här på hans bärbara och chillar fast än jag har lovat honom att hjälpa till med lite historiauppgifter. Mamma gjorde nyss lite te så jag väntar bara på att jag ska spilla ut allt över datorn, hahaha. Då vet jag någon som skulle bli smått less kanske ja.

Snart blir det duschning och efter det lite film. Men först ska jag se till så Hansen nu verkligen gör klart sin läxor, ibland är jag som en mamma för honom! Fast nog är det han som för det mesta agerar pappi till mig, det är jag tacksam för. Han är bara bäst.

Nej nu ska jag hjälpa gubben med historian. Fan, jag längtar till skolhelvetet är över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0