I do believe in all the things you say


En något bränd omelett (gjord på ägg och grädde) tillsammans en goan sallad på vitkål, rårivna morötter och paprika = mat som håller en mätt sjukt länge och som nästan inte innehåller några kolhydrater alls. Det här är det enda jag ätit idag, helt crazy bra mat.

Så nu är jag mätt och belåten, eller iallafall mätt. Min hals gör så sjukt ont så ingenting känns positivt idag. Tror nog jag ska lägga mig i soffan strax och kolla på back in the days-filmer. Ibland önskar man ju att man var 3 år igen, och idag känner jag att jag vill åka tillbaka till barndomen en sväng. Känns rätt läskigt endå att kolla på sig själv som 3-åring. Då börjar jag med mitt "tänk att jag blev som jag blev, tänk om bla bla bla hänt" Men idag känner jag för att tänka så. Dags att inta soffpositionen med alla filtarna.

Senare kommer min älskling hit, men innan dess ska jag se till att jag får hit iskall glass som kan kyla ner min hals. Helgen kommer att bli grymt lugn... Men det behövs just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0