Give me reason, don't give me choice



Nyss har jag och mamma varit ute på en promenix. Mitt i allt kom vi på att vi skulle ta en sväng ut på sjön och jäklar vad härligt det var. Man blev sådär sjukt sugen på att bara vara ute en hel dag på sjön med grillning och massa sol. Ja, jag ska fan se till att mitt sportlov blir någorlunda likt dom sportloven man hade som liten. Ute is fan the shit.

Nu sitter jag här och dricker kaffe, har lite ont i huvudet. Jag har köpt ett nummer av topp hälsa som jag ska läsa och börja prenumenera på. Senare idag blir det även hårfägning och pluggning/städning. Jag blir svarthårig igen, den enda färgen jag riktig trivs i faktiskt, undra när jag ska lära mig det? Innan mitt hår ramlar av hoppas jag...

Intar soffpostionen nu, och om ni vill mig något är det lika bra att ringa. Jag har som sagt 0 kronor på mobilen och lär ha det ett bra tag till. Blir spännande att vara med om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0