Du lever för stunden, precis som jag

Ännu en fin dag. För mig och älsklingen började den runt 11:00 med frukost och skidor på tv. Senare åkte vi till glysis och kollade lite fotboll, forsa mot strand. Men attans vad kallt det var, vi åkte hem efter första halvleken. Snacka om isiga fossingar just nu du!

Snart kommer my family och hämtar mig här hos Hansen, han ska jobba och jag ska hem och träffa Marlene. Lutar åt en promenad och pizza? En bra sak och en dålig, blir ganska perfekt det. Annars har jag inget vettigt att skriva om, trvis med lediga dagar och med min älskade älskling. Allt är liksom bra, varken wiho eller buhä. Mycket beror på att jag fortfarande äter penicillin och dessutom har fått svamp utav det, också har jag världens munsår. Men när allt detta är över så kommer livet att vara lillgrymt.


Kommentarer
Anonym

Kom hem nu, jag måste ut innan mitt huvud exploderar! (:

2009-02-28 @ 17:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0