Början till att allting tog slut


Gårdagen blev rätt mysig. Först umgicks jag med Emilia och Marlene, vi åt en godan finmiddag. På kvällen kom det folk till Marlene, vissa av oss förfestade lite smått medan vissa av oss bara var där endå. På kvällen när dom andra skulle på stadt åkte jag och älsklingen en sväng till stan, sen hem och duscha/sov. Jag älskar att somna med dig.

Nu ser jag att det är världens finaste väder ute! Jag vill gå ut och gå en sväng. Ska försöka få lite liv i Hansen sen kanske vi går ner till Marlene, Johanna, Tobbe och Peder. Kanske åker en sväng till stan och kikar på glysiscupen? Ja vi får se, det allra första uppdraget blir att väcka mannen i min säng. Sen ska jag fan ta mig ut, det ska jag bara.

Jag hatar söndagar...
MARKUS KRUNEGÅRD =musik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0