And you are the reason love has a name


Nu sitter jag här med darrande axlar och armar, det är ju seriöst skitjobbigt att skötta snö. Men nu är det gjort och pappa är väl glad. Nyss åkte min älskade hem för att jobba men man kan ju hoppas att han kommer tillbaka sen, jag vill ha värme och min baby ju.

Nu tänkte jag lägga mig och läsa. Jag har fått låna den nyaste Mari Jungstedt boken "den mörka ängeln" av svärmora, men jag har en bok kvar i samlingen innan jag kan börja med den. Så nu vill jag komma igång. Hon är verkligen en av mina absoluta favoritförfattare när det gäller kriminalromaner. Jag är ju inte direkt en bokmal, men ni kan ju föreställa er hur bra hon måste vara när jag streckläste ut en av hennes bäcker på några timmar... Så om ni har lite att göra och sugen på att läsa har ni ett najsigt tips.

Två andra böcker jag verkligen velat läsa i ungefär hundra år men såklart inte läst är "innan jag dör" och "i taket lyser stjärnorna". Dom ska jag se till att läsa så fort jag kan, det lovar jag mig själv. Fast vill man se filmen innan man läser? Fan klurigt det dära du.

Nej nu intar jag soffposition innan det vankas tacos samt Mia och Klara på tv. Det blir en jävligt lugn söndag. Precis som de flesta söndagarna i mitt liv, men man orkar bara slöa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0