water water water water water water water .

Vad hemskt det är när man är sjukt jäkla törstig och inte har något drickbart i närheten. Och här hemma hos Mattias är vattnet inte lika kallt och gott som i Forsa. Tur att mamma snart kommer och hämtar mig så jag kan komma hem och dricka äkta Forsavatten snart. Ett stort glas med kallt kallt kallt vatten och kanske lite is.

Fast först ska vi nog mellanlanda och hälsa på min bror och Frida, hoppas att dom har kallt vatten i sin lägenhet. Kallvattensvatten som mormor skulle ha sagt.

Nej, dags att kamma håret och borsta tänderna. Jag vet att klockan är över 13:00  och att det inte är helg, men vi har legat och myst till Sunes jul så det är lite okej...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0