trött och redo för mys med familjen .

Äntligen har jag jobbat klart. Men jag fattar inte varför folk inte kan vara hemma dagen före julafton istället för att springa på Dackås och fika? Haha men skämt o sido, det har varit grymt jobbigt idag. Fast vad gör det om hundra år...lalala... Jag tjänade ju pengar och fick en god julklapp och en fin blomma. Det väger typ upp.

Nu börjar min myskväll med familjen. BÄSTASTE LILLEBROR ÄR JU HEMMA NU. God mat, myskläder, bingolotto och längtan inför morgondagen. Jag ska inte röra mig ur fläcken ikväll, bara ligga i soffan och njuta av hur bra allt är. Och jag hoppas att alla får en riktigt underbar jul med massor av mys och värme. Wiiie i love julen!



Kommentarer
Frida

ja nu ska du få ha Mattias för dig själv ett tag :D

Hihi. Pusss

2009-12-23 @ 17:42:35
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0