snö snö snö snö snö snö och snö .

Men någon måtta får det väl endå vara? Nu räcker det med snö. Det var till och med jobbigt att springa på stan idag med Carolin, och då är det fasen nog alltså.
Vi uträttade det vi skulle och tog första bästa buss hem igen. Några fynd blev det.

Nu efter några timmar hemma är hon en rödtott och jag är riktigt mörkbrun, helt okej. Och nyss lämnade hon mig efter två bra dagar och en natt tillsammans. Jag tänkte ta en varm duch nu för jag fryser verkligen så att jag skakar. Sen hoppas jag att jag hinner träffa lillebror och Fridis innan my b-friend kommer och hämtar mig. Natten spenderas i Via och morgondagen i stan med mamma. No snow tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0