jag ligger efter på cholkladkalandern .


Sitter insvept i en filt nu och bara myser. Det är massor av snö ute, alla julklappar är köpta och inslagna, jag ska snart tända lite ljus och : jag ligger efter på min chokladkalender. Kan det bli bättre? Det betyder att nästa gång jag kommer till Via där kalendern är blir det mycket choklad. Helt otroligt att den inte är slut redan...

Nu längtar jag till de tre Bonde-avsnitten, mormors och mitt uppdrag imorgon, till helgen då julgranen ska kläs, tills vi tjejer förhoppningsvis hittar på något roligt och såklart till julafton. Det känns som att det kommer gå fort, kanske lite för fort. Men dagen innan julafton kommer att bli en seg dag, dels för att jag ska jobba och dels för att jag blir som ett barn när det närmar sig. Meeeeen det går nog det också.

Nej nu ska jag gå upp och tända ljus och käka frukost innan det blir en varm dusch. Sen åker jag och mamma till stan och träffan lillebror. Tänk för att jag saknar han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0