håret blev is redan efter en minut .

En promenad med någon som varit otroligt saknad gjorde att den här dagen känns underbar. Nog för att det var sjukt jäkla kallt ute och att håret frös till is, men det kändes bara så varmt inom mig. Efter att ha legat framför en brasa, kikat på film och ätit tacos så känns det bara bättre. Och som om det inte vore nog blir det bonde-mys med tjejerna sen. Jag känner mig bara så lättad och glad, lyckligt glad.

Men bara jag tänker på "bubblan" jag varit inne i så länge blir jag så jävla besviken och förbannad. Fast som en annan fin person sa, jag ska inte fundera så mycket på det gamla. Hur som helst, det är så otroligt skönt att kunna känna att de bästa människorna i mitt liv finns kvar och att vi kan prata med varandra. Så himla skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0