fyll aldrig något som redan är fullt .

Med en snorig näsa och ett slut huvud är jag nu äntligen hemma i Via och kan dra på mig myskläderna. Jag är så jäkla trött så jag vet inte vad. Totalt schlutt är jag.

Inledde dagen med jobb. Vi hade en otroligt bra dag, kanske inte när Linn och jag råkade ställa till med ett litet kaffebad i köket, men annars har det varit ett riktigt behagligt tempo. Efter jobbet åkte jag hem till Forsa där Mattias, Benke och Karin redan var framför ny-teven och väntade på mig. Men ett snabbt ombyte bara och sedan åkte vi till Iggesund där det vankades dansk middag, haha nerå.

Så nu har jag fått smaka den omtalade goda såsen till kött och potatis hos Mattias mormor och morfar, fick även träffa lite av hans släktingar som jag aldrig träffat. Gött och trevligt var det, men nu är det skönt att vara hemma för jag är som sagt sjukt jävla jätteslut i huvudet. Lite godis och tv nu så, och imorgon ska det bakas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0